1396 / 3 / 3 :تاریخ انتشار

ثبت «مقاله‌ی بازی‌نامه‌نویسی» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)


مقاله‌ی «بازی‌نامه‌نویسی و تاثیر آن در پالایش فضای مجازی» که توسط مدیرعامل «رسانه‌گستر بِنیسی» نگاشته شده است، موفق به ثبت در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) گردید...

به گزارش روابط عمومی شرکت رسانه‌گستر بِنیسی، مقاله‌ی «بازی‌نامه‌نویسی و تاثیرات آن در پالایش فضای مجازی» که چندی پیش در سومین همایش ملی فضای مجازی پاک (مورخ 1395/12/21) موفق به کسب عنوان برتر از سوی هیئت داوران شد، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت گردید.
این مقاله‌ی ارزشمند که به همت مدیرعامل شرکت رسانه‌گستر بِنیسی، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی تهیه شده است، فرایند «بازی‌نامه‌نویسی» را از جهت پالایش فضای مجازی بسیار تاثیرگذار ارزیابی کرده و استفاده‌ی صحیح از این عنصر را موجب حفظ امنیت و پاکی فضای مجازی و در نتیجه زمینه‌ساز تکامل انسانی و الاهی دانسته است.
این مقاله، قبلا به دعوت از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، و در سومین همایش ملی فضای مجازی پاک، توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی ارائه شده بود که توسط هیئت داوران این همایش، موفق به کسب عنوان برتر شد.
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC)، یکی از پایگاه‌های معتبر در زمینه‌ی علوم جهان اسلام است و مقالات ثبت شده در آن، به عنوان مقالات معتبر جهان اسلام محسوب می‌گردند.
امروزه بازی‌های دیجیتالی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فضای مجازی و یکی از پراستقبال‌ترین رسانه‌های موجود در جهان، تأثیرگذاری شگرفی بر روی مخاطبان خود دارند و طیف وسیعی از مردم جهان را مجذوب خود ساخته‌اند.
آگاهی صاحبان فکر و اندیشه از میزان تأثیرگذاری بازی‌های رایانه‌ای موجب شده است که سالیانه دست‌کم 4000 بازی دیجیتالی جذّاب؛ امّا معمولاً مغایر با فرهنگ اسلامی، شیعی و ایرانی تولید شده و روانۀ بازار گردد و بازی‌بازان مسلمان و ایرانی نیز آن‌ها را با اشتیاقی وصف‌ناپذیر بازی کنند.
تولید و جایگزین‌سازی بازی‌های دیجیتالی فاخر با محتوای مناسب در برابر بازی‌های مخرّب خارجی، بهترین راه مقابله است و این‌جاست که اهمّیّت بازی‌نامه‌نویسی و میزان تأثیر آن در پالایش فضای مجازی آشکار می‌گردد؛
رسانه‌گستر بِنیسی به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با ارائه‌ی مفاهیم ارزشی در قالب‌های نوین، و تمرکز بر تولید بازی‌های رایانه‌ای ارزشی و فاخر، موفق به تولید و انتشار سه بازی ارزشی با نام‌های «عملیات انهدام 1: نبرد فاو»، «عملیات انهدام 2: نبرد خرمشهر» و بازی رایانه‌ای / اندرویدی سفر جنجالی - با موضوع واقعی سبک زندگی اسلامی ایرانی- شود.
بازی‌ رایانه‌ای عملیات انهدام 2: نبرد خرمشهر، دومین بازی از مجموعه بازی‌های رایانه‌ای سه‌بعدی عملیّات انهدام است که با استفاده از استانداردهای کتاب آموزش بازی‌نامه‌نویسی تالیف حجت‌الاسلام حبیب داستانی بِنیسی،‌ به شبیه‌سازی دقیق «عملیّات فتح خرّمشهر» می‌پردازد و توانسته با بهره‌گیری صحیح از ظرفیّت‌های جاری محتوایی، فنّی و گرافیکی، ضمن با ارائه یک بازی اکشن اوّل شخص درگیرکننده و با محتوا، گوشه‌ای از رشادت‌ها و زحمات رزمندگان هشت سال دفاع مقدّس و فرهنگ آن را به تصویر بکشد.
شما می‌توانید چکیده‌ی مقاله‌ی بازی‌نامه‌نویسی و تاثیر آن در پالایش فضای مجازی را از اینجا مشاهده فرمایید.

تصویر خبر


نظر و تعامل شما با خبر


اشتراک‌گذاری مطلب، نظردهی، و مشاهده نظرات بازدیدکنندگان

اشتراک‌گذاری مطلب در وبگاه‌های اجتماعی:

cloob

afsaran

Facenama

yahooMessanger

نظر شما

کد امنیّتی روبه‌رو را وارد سازید:

 

تعداد بازدید از این مطلب: 40 عدد

هنوز نظری درباره این مطلب ارسال نشده است.