1393 / 7 / 21 :تاریخ انتشار

سخنرانی مدیرعامل در سمینار «تبلیغ در بستر بازی‌های رایانه‌ای»


همایش «بازی‌های رایانه‌ای، تکنیک‌ها و روش‌های تولید بازی»، با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین داستانی بِنیسی‌ (تولیدکننده‌ی بازی‌های عملیات انهدام 1 و 2) در مرکز جهانی علوم اسلامی حضرت مصطفی ص برگزار شد...

به گزارش روابط عمومی شرکت رسانه‌گستر بِنیسی، همایش «بازی‌های رایانه‌ای، تکنیک‌ها و روش‌های تولید بازی»، با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی‌ (مدیرعامل شرکت رسانه‌گستر بِنیسی و تولیدکننده‌ی بازی‌های عملیات انهدام 1 و 2) در مرکز جهانی علوم اسلامی حضرت مصطفی ص ـ جامعةالمصطفی العالمیة ـ برگزار شد.
در این همایش که با حضور پرشور و استقبال طلاب و روحانیون غیرهم‌وطن برگزار شد، از حجت‌الاسلام داستانی بِنیسی با عناوین سخنران ویژه، تولیدکننده‌ی مجموعه‌ بازی‌های عملیات انهدام، فرد برتر رشته‌ی فن‌آوری اطلاعات و صاحب تالیفات فراوان در زمینه‌ی علوم رایانه‌ای و حوزوی دعوت به عمل آمد.
داستانی بِنیسی، دغدغه‌ی گسترش فرهنگ و ارزش‌های بومی و اسلامی را به عنوان یکی از علل رویکرد خود به امر تولید بازی‌های رایانه‌ای دانست و از کمبود افراد فنی ارزشی و تأثیرگذار در این حوزه گلایه کرد.
ایشان تولید بازی‌های رایانه‌ای ارزشی را یکی از مصادیق اصلی تبلیغ حوزوی و یکی از تأثیرگذارترین رسانه‌های حال حاضر در جوامع بین‌المللی دانست.
مدیرعامل شرکت رسانه‌گستر بِنیسی، با اشاره به تولید سالانه 4 هزار بازی در جهان و روند افزایشی آن، از درنوردیده شدن خطوط قرمز اسلامی توسط 40%‌ این بازی‌ها پرده برداشت.
وی در ادامه، با اشاره به وجود سه رسانه‌ی تأثیرگذار در دنیا یعنی فیلم، پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای، از جایگزینی بازی‌های رایانه‌ای بر دو رقیب خود به عنوان یک پیش‌بینی قریب الوقوع خبر داد.
این استاد حوزوی، علل استقبال مخاطبین از باز‌ی‌های رایانه‌ای را قابلیت تعاملی (اینتراکتیو بودن) و مخاطب‌محور بودن، نسبت به دیگر رسانه‌ها دانست.
اینروحانی بازی‌ساز در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید بازی‌های رایانه‌ای، تولید بازی‌های دیجیتالی ارزشی، فاخر و جذاب، و حمایت و انتشار وسیع آن توسط صاحبان فکر و اندیشه را به عنوان تنها راه غلبه بر تهاجم فرهنگی دشمن در این حوزه و پرهیز از انزوا و انفعال در برابر فرآورده‌های دشمنان ذکر کرد.
انجام کارهای اساسی، بزرگ و مثمر ثمر به منظور جلب رضایت حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، یکی دیگر از دغدغه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین بِنیسی در این همایش بود و ایشان ضمن ارائه‌ی آمار 25 میلونی بازی‌بازها در ایران، از تولید بازی‌های رایانه‌ای ارزشی به عنوان یکی از کارهای اساسی، بزرگ و مثمر ثمر در زمینه‌ی اعتلای پرچم انقلاب اسلامی و هدایت قشر عظیم این رسانه برشمرد.
ایشان در ادامه از تحریم وبگاه‌های بِنیسی و عملیات انهدام توسط دولت آمریکا به علت اشاره غیرمستقیم به موضوعات ارزشی و دینی در بازی‌های این شرکت، با حفظ استانداردهای کیفی و تأثیرگذاری بالا برای مخاطب خبر داد.
چهره‌ی برتر فن‌آوری اطلاعات در بخش پایانی سخنان خود، ضمن بیان مشکلات تولید بازی‌های رایانه‌ای و وجود مخالفین بسیار در زمینه‌ی تولید بازی‌های رایانه‌ای ارزشی، مراحل تولید یک بازی رایانه‌ای را از ابتدا تا انتها برای حضار شرح داد و از مطابقت کامل بازی‌های تولیدی این شرکت با شرع و فقه خبر داد.
استفاده حداکثری از بستر عظیم تولید بازی‌های رایانه‌ای بر اساس محتواهای ملی و اسلامی و تأثیر آن در استقبال چشمگیر مخاطبان، نکته‌ی پایانی سخنان حجت‌الاسلام بِنیسی بود.
برای مشاهده‌ی فیلم این همایش، روی اینجا کلیک کنید.
شایان ذکر است شرکت دانش‌بنیان رسانه‌گستر بِنیسی، از سال 1388 و با هدف ارائه‌ی مفاهیم ارزشی در قالب‌های نوین پا به عرصه‌ی تولید گذاشته است و به امر تولید بازی‌های دیجیتالی ارزشی و فاخر می‌پردازد.

نظر و تعامل شما با خبر


اشتراک‌گذاری مطلب، نظردهی، و مشاهده نظرات بازدیدکنندگان

اشتراک‌گذاری مطلب در وبگاه‌های اجتماعی:

cloob

afsaran

Facenama

yahooMessanger

نظر شما

کد امنیّتی روبه‌رو را وارد سازید:

 

تعداد بازدید از این مطلب: 38 عدد

هنوز نظری درباره این مطلب ارسال نشده است.